Tanımlama
Örnek
Şöyle yaparız.
Şöyle yaparız.
Şöyle yaparız.
Şöyle yaparız.
Şöyle yaparız.
Şöyle yaparız.
Şöyle yaparız.
Örnek
Şöyle yaparız.
using PointType = boost::geometry::model::d2::point_xy <double>;
using LineStringType = boost::geometry::model::linestring
<PointType>;
ÖrnekŞöyle yaparız.
using value_type = double;
using point_type = bg::model::point<value_type, 2, cs_type>;
using line_string_type = bg::model::linestring<point_type>;
Tanımladıktan sonra noktaları birleştirmek için şöyle yaparız.line_string_type line;
line.push_back(point_type{13.37688020921095, 53.66231710654281});
line.push_back(point_type{13.3857295713429, 53.6636835518369});
line.push_back(point_type{13.39213495232734, 53.66501934623722});
line.push_back(point_type{13.39719615524716, 53.66546436809296});
line.push_back(point_type{13.40724694386097, 53.66240690770171});
bg::correct(line);
ÖrnekŞöyle yaparız.
using point = bgm::d2::point_xy<int>;
using linestring = bgm::linestring<point>;
ConstructorŞöyle yaparız.
line_string_type line;
Constructor
Şöyle yaparız.
LineStringType line { {1, 3}, {-1, -1} };
begin metoduŞöyle yaparız.
namespace bg = boost::geometry;
namespace bgm = bg::model;
using point = bgm::d2::point_xy<int>;
using linestring = bgm::linestring<point>;
using ring = bgm::ring<point>;
using polygon = bgm::polygon<point>;
linestring ls { {1,3}, {4,5}, {9, 0} };
polygon p { ring{ls.begin(), ls.end()} };
push_back metodu
Şöyle yaparız.
line.push_back(point_type{13.37688020921095, 53.66231710654281});
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder