Giriş
Şu satırı dahil ederiz.
Şu satırı dahil ederiz.
#include <boost/geometry.hpp>
Algoritma şu satırda
#include <boost/geometry/algorithms/intersection.hpp>
LineString
Şöyle yaparız.
using value_type = double;
using cs_type = bg::cs::cartesian;
using point_type = bg::model::point<value_type, 2, cs_type>;
using line_string_type = bg::model::linestring<point_type>;
line_string_type line;
line.push_back(point_type{13.37688020921095, 53.66231710654281});
line.push_back(point_type{13.3857295713429, 53.6636835518369});
line.push_back(point_type{13.39213495232734, 53.66501934623722});
line.push_back(point_type{13.39719615524716, 53.66546436809296});
line.push_back(point_type{13.40724694386097, 53.66240690770171});
bg::correct(line);
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder